Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

onsdag 27. mai 2009

Dagens kreasjon...

I dag har jeg fått laget mye forskjellig...

Jeg statet med å lage et speil til Emilie. Hun var nemlig sjalu på søsteren fordi hun hadde prinsessespeil på rommet sitt og hun hadde jo ingen speil. Så jeg fant frem et billig ikeaspeil. Dette var lyseblått og jeg tenkte derfor at jeg ville lage det litt mer "jentete". Emilie er inni en rosa periode nå så fargen ble deretter.




Passende tekst på mønsterarket: Angel face..


Det nærmer seg siste barnehagedag for Thea Louise og jeg har derfor laget noen esker som minne fra henne til de ansatte i barnehagen. Inni lokket er det bilde med teksten "Always in my heart".


Den tredje esken har jeg laget litt større og litt annerledes enn de andre to. Dette er til en assistent som har betydd litt ekstra for min datter og som har vært der helt siden Thea Louise begynte i barnehagen. Men den er laget på samme måte som de andre med bilde og hilsen inni lokket.




Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger