Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

søndag 8. januar 2012

Julen 2011

En annerledes jul...

I år har vi ikke hatt noe særlig til juleforberedelser. Vi har prøvd å få med oss noen av de store tingene som luciatog i bhg og nissefest på Straume. Mamma, mormoren til ungene, har slitt med kreft i lang tid og nå ble det rett og slett for mye for kroppen hennes. Hun ble innlagt på sykehuset 1. oktober og det gikk mye opp og ned. Dette gjorde at vi måtte reise endel turer opp og ned fra Sotra til Pollestad. Det var ganske tøft å prøve å forberede jul her hjemme samtidig som hverdagslivet med jobb, skole og bhg skulle gå sin gang og flere turer ned og opp til Stavanger. Mamma ble stadig dårligere og 18.desember sovnet hun stille inn. R.I.P mamma.
Bisettelsen var i Hundvåg kapell 22.desember. En verdig og fin avslutning...




Dette ble årets julekort.. Meningen var å "scrappe" 55 julekort, men vi får ta det igjen neste jul.




Luciafest i bhg... Fakler og lykter. Lussekattene smakte også herlig..


Julaften ble feiret i Bergen hos bestefar.. Vi har nok vært snille alle mann for vi fikk besøk og pakke av nissen både store og små.


Det manglet ikke på gaver.. Rundt treet og videre langs hele veggen. ungene fikk ski, men hittil har det ikke vært noe skiføre. Vi får ta en dagstur opp i fjellet tenker jeg.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd å høre om din mor. Håper dere likevel hadde en fin julefering.

Hilde sa...

Takk.. Joda vi fikk feiret litt jul også. Godt å være sammen med familie i en sånn stund.

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger