Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

torsdag 19. januar 2012

Håper...håper...

I dag kom det endelig noen snøfnugg... Hurra! Så krysser vi fingrene for at det skal komme såpass mye at vi kan prøve de nye skiene i helgen. Det hadde vært knall... :)
Forrige helg var vi en tur i ishallen. Kjempekjekt for både store og små. Frister veldig til en gjentagelse. Ellers fyller vi dagene med jobb og lek.. Skulle på turn her i går, men da vi kom bort på skolen viste det seg at det plutselig ikke var trenere å oppdrive. Så da fikk vi mange barn som var lei seg. Gikk rett hjem og meldte jentene på svømming i stedet. Kommer jo godt med når vi skal ta turen til Spania i sommer. Skal være der i tre uker. Herlig! Får prøve å slappe godt av og lade batteriene til et nytt skoleår. Emilie skal jo også begynne på skolen- herlighet hvor fort tiden går. Syntes nettopp hun begynte i barnehagen.. :)
Min egen bursdag nærmer seg også. Fikk et nydelig kort fra tante i posten i dag- Tusen takk! Kanskje jeg må komme igang med scrappingen igjen snart. Er blitt lenge siden nå..men jeg har noen strikketing jeg skal bli ferdig med først.. Så vi får se...
Ingen bilder denne gang. Får heller plotte inn noen bilder til helgen.

Hilde

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger