Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

torsdag 6. august 2009

Hjem til hverdagen igjen...

Og for en overraskelse som ventet ;) Jeg vant nemlig candyèn hos Lena.. Så i posten i går kom det mange fine ting som jeg bare klør i fingrene etter å prøve. Tusen takk ;)



Ferien har vært alle tiders. Først tre uker til Spania med mye is, sol, bading og ablegøyer. Deretter til Stavanger og tur i Kongeparken før turen gikk tilbake til Bergen med storslått besøk fra Molde.









Jeg fant mange nye små klenodier til huset i løpet av ferien. De fleste står fortsatt i Stavanger (kommer opp neste uke, så får legge ut flere bilder da), men noen fikk jeg nå med meg.. ;)




Disse te-koppene fant vi på en butikk på landsbygda i Spania. Blir gode å kose seg med nå når mørke høstkvelder nærmer seg...



To søte dropsesker jeg kjøpte på Byrkjedalstunet. De grønne eggeglassene fant jeg også der. (jeg har dilla på grønt for tiden..) Hardangersøm-duken fikk vi til bryllupet..



Disse små "melkespannene" fikk vi av oldemoren til ungene. De var opprinnelig godtespann som var grå, men jeg spraymalet dem hvite... syns de ble riktig så pene..



Og nå holder jeg på å pusse opp rommet til eldstejenta. Hun skal nemlig begynne på skolen og da trenger man selvfølgelig pult og lignende.. (Bilder av dette får komme i et eget innlegg når alle ting er på plass) He, he.. skal en tur på Ikea først ;)

Ble et langt innlegg dette, men pytt pytt..
Ønsker alle en riktig fin dag

Hilde

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger