Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

fredag 19. juni 2009

Så drar vi på ferie...



We are going to El Albir... for hele tre uker! Vi gleder oss utrolig mye og skal virkelig prøve å slappe ordentlig av med sol, bading god mat og ellers alt som hører med en sydenferie ;)

Thea Louise har vært på svømmekurs hele denne uken og er veldig klar for å øve seg videre- passet så utrolig bra at kurset kom uken før vi reiser ;)



Vi har planer om å ta ungene med på delfin show og en tur i løveparken... Skal ta mange bilder og håper vi får lagt ut noen her på bloggen. (når jeg bare får pcèn opp å gå igjen)

Ellers ønsker vi alle kjente- og ukjente- som er inne på bloggen en riktig fin sommerferie!

Hilde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Steike! Det blir nok konge. Men hvilket land snakker vi om?

LENA sa...

Kos deg på ferien!
Når du er hjemme og online igjen kan du sende meg adressen din, du vant nemlig bloggcandyen min!!!
Gratulerer!
Klem fra
Lena

Anonym sa...

Kjempefine bilder fra plassen dere skulle på,håper dere hadde bra og ble brune og koste dere masse.

Hilde sa...

He, he.. Ja tenk jeg skrev ikke hvilket land.. Spania. Hadde det helt supert!
Hilde

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger