Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

torsdag 27. januar 2011

Bursdagskort


Dette søte kortet fikk jeg av min tante på bursdagen min.
Kjempekoselig overraskelse i posten- tusen takk Reidun :)
Gleder meg til neste scrappesammenkomst.
Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger