Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

tirsdag 5. oktober 2010

Travel høst

Utrolig travelt for tiden... Har jo ikke tid til hobbysysler i det hele tatt. Men nå står høstferien for døren og da blir det nok tid til noe scrapping igjen. Vi skal nemlig samles en gjeng på Jæren og kose oss med kortlaging og god mat. Gleder meg masse! Jeg skal prøve å få tatt en god del bilder og legge ut... Kanskje flere blir inspirert til å lage sin egen blogg :)

Dagene blir kortere jo lengre ut på høsten vi kommer og det blir dess vanskeligere å stå opp om morgenen. Vanskeligst er det når en hard spinningtime venter klokken 06.30. Rett og slett før fuglene fiser. Men helsa har vell godt av det :)

Vell nok pjatt for denne gang. Ønsker alle som er innom her riktig mange gode og koselige høstdager fremover.

Hilde

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger