Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

søndag 9. mai 2010

Vårrydning


Så nærmer 17. Mai seg og alt boss må vekk. Etter en dags arbeid så første lass slik ut. Det blir tømming i morgen og nok et lass etterpå.. Herlig å få rotet vekk..

1 kommentar:

Aina sa...

Har lassevis med rot og skrot som skulle vært bortkjørt her vi også, håper vi får det til før 17.mai ja.
Kult det kortet med bilen, du er flink da som tegner slik for hånd.
Har jobbet 6 netter denne uken så nå er det godt med fri til neste helg, blir scrapping med ei venninne i morgenkveld, må prøve et slik "krysskort" kanskje :-)
Klem herfra!

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger