Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

onsdag 30. desember 2009

Kollaps...

Vell... Det var det!!
Den eneste pc'en vi kunne legge ut bilder på tok kvelden- igjen! Må nok begynne å ta med meg jobb-pc'en hjem slik at jeg får blogget igjen. Lenge siden september :)

Nok et år er gått, og mye er skjedd hjemme her i huset med det rare i. Vi har fått oss soverom oppe i 2. etg. og utvidet stuen en del. Kjempeherlig! Nytt spisebord har vi også fått- årets julepresang til oss selv. Far i huset har malt taket og lagt nytt gulv....så nå begynner det å komme seg ;) Dessuten har jo skolejenten vår fått et strøk maling på rommet sitt. Gjesterommet er blitt til et gjesterom/mors hobbyrom :) Godt med en egen plass til scrappingen ;)
Så må vi ikke glemme at mor også har fått seg jobb. Med andre ord det har vært et utrolig travelt år. Da var det fantastisk godt med den tre uker lange turen til Spania i sommer. Tusen takk til mormor og besten om spanderte på oss ;)

2010 håper jeg blir minst like bra som 2009 og jeg håper at alle holder seg friske og raske. Så er et av mine nyttårsforsetter at jeg skal være flinkere til å oppdatere bloggen med både tekst og bilder.

På forhånd- takk for det gamle og et riktig godt nyttår til alle sammen
Klem fra Hilde!

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger