Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

søndag 1. mars 2009

Så var første vårdagen her....

Endelig er våren kommet- ihvertfall på kalenderen! Da er det på sin plass å pusse opp og kose oss. Far i huset har derfor sitt eget prosjekt i andre etage med å bygge om "loftstuen" til master bedroom ;)


Sparkling er vell ikke akkurat den kjekkeste jobben, men det må nå til! Før var det åpent her oppe, men gubben har altså satt opp to vegger og dør så nå får vi et koselig soverom med eget bad... Skal legge ut flere bilder nå vi er ferdige ;)

Ungene har kost seg med duplobygging i dag og er var veldig stolte over sine mesterverk.




Så var det mor sin tur til å kokkelere... Jentene fikk så lyst på lapper til kvelds. Smakte godt og var en fin avrunding på den første vårdagen hos oss her på Sotra.


Håper alle andre og har hatt en flott vårdag!

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger