Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

fredag 2. januar 2009

Med blanke ark og nye fargestifter..





Har nettopp sittet og sett på så mange flotte blogger og tenkte jeg måtte lage en jeg også...
Nå er det nok et nytt år og vi har igjen anledningen til å begynne på nytt med blanke ark. Mange kjenner seg vell igjen i at i år skal jeg bli flinkere til å trene og har store planer for det nye året. Sånn er det selvfølgelig med men også, men jeg tenkte jeg kunne starte med å skrive litt om hvordan julen har vært hjemme hos oss.
Jeg bestemte tidlig at alle i familien skulle få noe hjemmelaget til jul. Og stolt kan jeg si at det klarte jeg! Det var blant annet pannebånd, mobilvesker, pulsvarmere, tøfler og heklede grytekluter og hjerter. Jeg har desverre ikke bilder av alt- glemte det i den hektiske tiden :)

Vi har feiret en rolig jul. Jeg tok ikke ned all julepynten en gang. Men noen ting måtte få komme ut av skapet i år også. Som disse nissene som min mor har laget til meg. I tillegg satte jeg i samme en enkel juledekorasjon- det enkle er ofte det best. :)






Noe av det fineste vi fikk til jul var denne julekulen som min eldste datter har laget i barnehagen.


Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger