Bildet mitt
Norway
Jeg heter Hilde og bor på Sotra. Jeg er gift med en flott mann og har to nydelige jenter på åtte og fem år. Jeg liker å sysle med alle mulige slags ting som fotografering, maling, scrapping, strikking og hekling. Jeg må nok innrømme at jeg liker sukkersøte, romantiske filmer, men synes også det er artig med en god actionfilm av og til. Favorittmusikken min er definitivt 80-talls svisker fra f.eks TNT, Stage Dolls og Guns'n' roses. For tiden jobber jeg som musikklærer på en helt ny ungdomsskole her på Sotra. Du som er inne og leser på bloggen min må gjerne legge igjen en liten hilsen :)

mandag 6. februar 2012

En ulykke kommer sjelden alene...

...heter det. Og jammen har vi fått merke det godt på kroppen.. Min mor gikk bort her rett før jul og på fredag fikk vi telefon om at min kjære stefar hadde fått hjerteinnfarkt og at livet ikke stod til å redde.. Vi hev oss selvfølgelig i bilen lørdag morgen og på veien ned til Stavanger får vi nok en telefon om at min mormor også hadde sovnet inn.. Så nå blir det begravelser både torsdag og fredag denne uken. Tredje begravelsen altså  på under to mnd. Nå MÅ vell denne forbannelsen være brutt!! Hele familien er i dyp sorg.

R.I.P Wenche 18.12.11

R.I.P Hans 03.02.12

R.I.P Berit 04.02.12...


Med sorg i hjertet, Hilde 

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Følgere

Besøkende siden jan. 2009

Powered By Blogger